کد خبر: 9559

تاریخ انتشار: فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

حضور بروجردی در مسجد صاحب الزمان (عج) گراش

  اولین حضور بروجردی در سال ۱۴۰۳ در گراش منو صفحه اصلی سیاسی و اجتماعی دین و فرهنگ خانواده اقتصاد و کارآفرینی ورزش و جوانان یادداشت‌ها گوناگون کتاب‌نما گفت‌وگو جستجو جستجو  خانه سیاسی و اجتماعی اولین حضور رسمی… اولین حضور رسمی دکتر بروجردی در گراش سیاسی و اجتماعی  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۰ دکتر بروجردی: در توسعه منطقه […]

 

اولین حضور بروجردی در سال ۱۴۰۳ در گراش

اولین حضور رسمی دکتر بروجردی در گراش

 اولین حضور رسمی دکتر بروجردی در گراش

دکتر بروجردی: در توسعه منطقه اول به همسایه‌ها سپس به لار می‌پردازیم

به گزارش گراش انقلابی و به نقل از تابان گراش: اواخر فروردین ۱۴۰۳ دکتر بروجردی حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) با مردم دیدار و گفتگو کرد

ایشان ضمن تبریک عید سعید فطر گفتند: روز بعد از انتخابات عده ای از گراش آمدند پیش ما،ادب اسلامی حکم می کرد که بازدیدی از گراش داشته باشیم لذا امروزخدمت شما رسیدم. از نظر من در مجموعه پنج شهرستان، لار و گراش دو شهرستان شاخص هستند. من معتقدم «الجار ثم الدار» اگر کاری باید انجام بشود اول همسایه ها بعد در لار صورت بگیرد .

🔹در همان ابتدا از شهرک صنعتی گراش بازدید کردم و مراسم کلنگ زنی را ابتدا در گراش انجام داده‌ایم. من معتقدم که باید از تفرقه و اختلاف عبور کنیم چرا که عبور از این مرحله یک الزام اسلامی الهی می‌باشد .پس اولویت کار باید وحدت باشد در غیر این صورت شکست حاصل خواهد شد .ما نیز به اندازه کافی از بقیه‌ی شهرستان ها عقب تر هستیم در حالیکه در شهرستان های لامرد و مهر حدود سی هزار شغل ایجاد کرده‌اند اما در شهرستان های حوزه انتخابیه، سه هزار شغل هم ایجاد نشده است .ما در مقابل جوانان و آیندگان مسئولیم.
🔸البته در کنار ایجاد فرصت‌های شغلی وتوسعه صنایع، جهت گیری ما باید به سوی صنعت سبز باشد باید در این راه از شهرهایی مثل تهران و اصفهان و … نیز عبرت بگیریم و هوای منطقه را آلوده نکنیم .در عصر جدید مسائل زیست محیطی بسیار مهم است به عنوان مثال در اروپا و آمریکا ماشین بنزینی برای پاکیزه ماندن هوا ،تولید نمی‌شود.

✅یکی از پیشنهادات من این است که برای حفظ محیط زیست منطقه ماشین های برقی را از چین که حرف اول را در زمینه ماشین های برقی می‌زند، به این منطقه منتقل کنیم .
در ابتدا ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه وارد کنیم در ادامه قطعه سازی و … را انجام دهیم و هر شهری که در این زمینه پیشرو باشد و سرمایه گذاری کند نام آن شهر را بر روی آن صنعت خواهیم گذاشت به عنوان مثال «گراش خودرو» یا «اوز خودرو» یا «خنج خودرو»
بدین روش می توان از محل سود این کار اقتصادی کارهای خیر خواهانه نیز صورت گیرد.

✈️ به امید خدا شرکت ویژه‌ی هوایی تا پایان سال راه اندازی و خط هوایی ایجاد خواهد شد در این زمینه هم هر شهری یک فروند به این ناوگان اضافه کند، به نام همان شهر نامگذاری خواهد شد.
و ان شاءالله پس از تعاملاتی که انجام شده از ماه آینده پرواز مشهد لار صورت خواهد گرفت در کنار این موضوع با ایران ایر نیز در زمینه حج صحبت هایی انجام داده‌ایم که از لار صورت گیرد امید که به این هدف نائل آییم.
ما از قدیم با دوستانی از گراش ارتباط داشتیم، قطعا این ارتباط با مردم گراش ادامه خواهد یافت درپایان از حضور شورای تامین شهرستان در جلسه و از تلاش های دکتر حسین زاده قدردانی می‌کنم.

🎙سپس آقای محمود غفاری به عنوان مجری ضمن خوش آمد گویی به دکتر بروجردی ،سابقه دوستی و همکاری با ایشان در سالهای قبل ازانقلاب و اوایل انقلاب را یاد آوری کردند و گفتند قرار بود سوالات و خواسته هایی را مطرح کنیم که آقای جهانبانی گفتند این موضوع را به فرصت دیگری موکول کنیم لذا از فرماندار برای خوشآمد گویی دعوت می کنیم.

🎙آقای طاهر زاده فرماندار گراش در سخنان کوتاهی ضمن خوشامد گویی به دکتر بروجردی و هیات همراه گفت:
حضور جنابعالی درگراش را در نخستین روزهای سال به فال نیک می‌گیریم، ان شاءالله که نوید بخش وحدت‌ و پیشرفت همه جانبه‌ی شهرستانهای حوزه انتخابیه باشد.

ایشان در ادامه گفتند: شهرستان گراش به عنوان شهرستانی نوپا مشکلات عدیده‌ای دارد، بخشی از مواردی که در افکار مردم گراش مطرح است و خواستار حل و فصل آنها هستند عبارتند از: جاده‌ی کمر‌بندی ، تونل بالنگستان، جاده چک چک، اتمام مجتمع اداری و مشکلات دیگر که ان شاءالله با قدم و نظر شما رفع شود.

پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)
ارسال دیدگاه

اخرین اخبار ایران و جهان

  • مردم پای ثابت مناظره ها

    به گزارش خبرنگار ما پس از آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین برگزاری مناظرات تلویزیونی نامزده، مردم نیز پای ثابت مناظره‌های تلویزیونی کاندیداها هستند. پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

  • انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی

    انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور ریسی انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی انتخابات ریاست جمهوری چهاردم ۸ تیرماه برگزار…

  • پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

    پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و اعلام عزامی عمومی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» 🔹 پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور…

  • إنا لله و إنا إلیه راجعون

    إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار…